Tomáš Ševčík
Tomáš Ševčík
  • Tvorba webu
  • Webové služby
  • Portfolio
  • Reference
  • Poptávka
  • O mně
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt
Tomáš Ševčík
  • Tvorba webu
  • Webové služby
  • Portfolio
  • Reference
  • Poptávka
  • O mně
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt

Poptávkový formulář na tvorbu webu

Nejrychlejší způsob, jak poptat webové stránky

Chcete poptat web? Pak vás budu potřebovat trochu poznat a pochopit váš byznys. A nejrychlejší způsob, jak toho dosáhnout, je vyplnění formuláře níže. Pokud si ve formuláři s čímkoliv nebudete vědět rady, tak nechejte políčko/a nevyplněné. Doladíme společně po e-mailu, telefonicky nebo osobně. Poptávka je samozřejmě nezávazná.

Nabídku s rámcovou cenou, termíny a navrhovaným postupem obdržíte do pár dnů.

Poptávka

1Úvod
2Produkt
3Cíle
4Koncepce
5Rozpočet a termín
6Odeslání
  • Jaký typ webu poptáváte?
  • Jedná se specifický projekt, nespadající pod výběr výše? Popište jej prosím.
  • Zadejte prosím odkaz na váš současný web
  • Popište, co děláte. Jaké produkty nebo služby nabízíte? Jaké jsou vaše vize, hodnoty a strategie?
  • Pro koho má být web postaven – pro koncové zákazníky, nebo B2B (business to business)? Pokud jde o koncové uživatele, popište co nejlépe vaše tři typické zákazníky – jejich profese, pohlaví, zájmy, věk, příjmová skupina, limity a omezení. V případě B2B popište typického partnera na druhé straně.
  • A proč by ho vlastě měl chtít? Jaký problém jim řeší?
  • Jaké firmy považujete za své hlavní konkurenty? Existují online projekty, které považujete za konkurenci svého budoucího webu? Máte představu, co z nich byste chtěli mít na svém webu také a co naopak ne?
  • V čem jste oproti konkurenci jedineční? Zpozorovali jste ve svém oboru nějakou tržní niku, neboli část trhu, které se nikdo pořádně nevěnuje a vy byste ji mohli využít?
  • Jak v současné době získáváte zákazníky? Jaké používáte obchodní kanály? Jaký je váš marketingový model a jak používáte reklamu?
  • Čeho chcete s novým webem dosáhnout? Co se pro vás změní, až bude nový web hotový a v ostrém provozu?
  • Zamyslete se nad tím, proč by lidé měli na váš web přijít – jaký problém jim pomůže vyřešit? A proč by se na něj měli vracet?
  • Co má na webu návštěvník provést v ideálním případě (od příchodu až po opuštění webu)?
  • Sepište seznam několika webů a uveďte, co a proč se vám na nich líbí.
  • Jak by web měl podle vás působit? Konzervativně, nebo spíše moderně? Netradičně, provokativně či kontroverzně? Jaké je vaše vnímání zákazníků a váš vztah k nim – profesionálně seriózní, přátelský, rodinný, ochotný, rovnocenný atd. Chcete se prezentovat spíše s profesionálním odstupem, nebo naopak navazovat důvěrnější vztah?
  • Jaký máte řádově celkový rozpočet na vytvoření nového webu?
  • Kdy nejpozději musí být web dokončen a spuštěn do ostrého provozu?
  • Cokoliv dalšího považujete za důležité a ve formuláři se na to nedostalo, můžete napsat zde.
  • Chcete-li k poptávce přiložit nějaké soubory, tak zde máte možnost.
    Drop files here or
    Max. file size: 30 MB.
    • Pro odeslání poptávky je třeba potvrdit souhlas se zpracováním osobních údajů.

    RYCHLÝ KONTAKT

       info@sevciktomas.cz
       +420 733 383 868

    STUDIO

       Masarykovo náměstí 144
           Vizovice, 763 12
    zobrazit na mapě

    POSLEDNÍ ČLÁNKY Z BLOGU

    7 otázek, které si položte, než poptáte tvorbu webu + ukázka poptávky
    9 největších webových mýtů
    Rebranding mé značky

    Tomáš Ševčík
    Tomáš Ševčík IČ: 88001121 / DIČ: CZ8712054571
    Jsem plátce DPH.
    Spravovat souhlas s cookies

     Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
    Předvolby
    {title} {title} {title}